Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Odd Life of Timothy Green [1.5/5]

Ένα άτεκνο ζευγάρι βρίσκει ένα καλυμμένο με λάσπη αγόρι στον κήπο το βράδυ μετά την ταφή ενός κουτιού, στο οποίο έχουν περιγράψει το ονειρικό παιδί τους. Αφού αντιμετωπίσουν το αρχικό σοκ, έρχονται αντιμέτωποι με αρκετές εκπλήξεις.

Το «Η Παράξενη Ζωή του Τίμοθι Γκριν» είναι ο κινηματογραφικό ορισμός της λέξης «χαριτωμένο». Είναι πολύ… Disney. Και αυτό σημαίνει ότι μόλις ο θεατής αντιληφθεί πού το πάει η ταινία, κάτι που δεν απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα, παύουν να υπάρχουν εκπλήξεις. Κι από εκεί και πέρα έρχεται αντιμέτωπος με ένα ακόμα ηθικοπλαστικό παραμύθι γεμάτο κοινότυπες καταστάσεις και ακόμα πιο τετριμμένους χαρακτήρες. Και παρόλο που κάπως το δικαιολογώ γιατί μπορώ να αντιληφθώ το πόσο δύσκολο είναι να γυρίσεις μια ταινία κατάλληλη για όλη την οικογένεια, χωρίς να υποκύψεις στη χρήση διάφορων κλισέ, η συγκεκριμένη ταινία διαπράττει δύο ανεπανόρθωτα, για μένα, λάθη, τα όποια κατεβάζουν κατά πολύ τα όρια της ηλικίας στα όποια απευθύνεται. Πρώτον, τίποτα δεν εξηγείται και όλα βαίνουν καλώς. Το μυστήριο του παιδιού που εμφανίζεται από τον κήπο θα παραμείνει ένα μυστήριο καθόλη τη διάρκεια του έργου, με την οικογένεια του αλλά κι ολόκληρη την πόλη να το δέχεται χωρίς πολλές ερωτήσεις. Και δεύτερον, ενώ τίποτα δεν εξηγείται, όλα έχουν υποθεί από πριν. Το σενάριο των Peter Hedges και Ahmet Zappa κάνει το υπέρτατο λάθος: να σου αποκαλύψει ολόκληρη την πλοκή της ταινίας σε μία μονό σκηνή στην αρχή. Δυο παράγοντες λοιπόν που, αν δεν είστε το πολύ μέχρι 9 ετών, δεν θα εκτιμήσετε και πολύ.

Για να μην πολυλογώ, προσωπικά δεν μου άρεσε η ταινία αλλά δεν την βρήκα και απαράδεκτη. Ήπια μηνύματα γύρω από τις οικογενειακές αξίες την κάνουν άκρως κατάλληλη για τα παιδιά. Όλοι οι υπόλοιποι, τώρα, σε 300 και βάλε κινηματόγραφους στην Ελλάδα… όλο και κάτι καλύτερο θα βρείτε να δείτε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...