Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λάρισα: Εμπιστευτικό [0/5]

Μετά τη «μεγάλη», λοιπόν, επιτυχία του I Love Karditsa, ο Στράτος Μαρκίδης αποφάσισε να γυρίσει ακόμα μια ελληνική κωμωδία με ένα πλήθος ηθοποιών. Η μόνη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι: γιατί;;;

Πραγματικά, δεν ξέρω τι να γράψω για το συγκεκριμένο έργο αφού κατά την διάρκεια της προβολής του είχα πολλές απορίες. Σκεφτόμουν, πότε επιτέλους θα γυριστεί σε αυτή την χώρα μια πραγματικά αστεία κωμωδία; Γιατί πρέπει σχεδόν σε κάθε σύγχρονη ελληνική ταινία να υπάρχει και μια ερωτική σκηνή που συνήθως δεν εξυπηρετεί την πλοκή και χρησιμεύει μόνο στην προβολή του κάλλους των πρωταγωνιστών; Γιατί σε τέτοιου είδους ταινίες προτιμούνται γνωστοί ηθοποιοί, κατά προτίμηση αναγνωρίσιμοι από επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, και το κυριότερο, αυτοί πώς δέχονται να παίξουν;

Με τον Γιάννη Ζουγανέλη να διεκδικεί επάξια τον τίτλο του χειρότερου, η πληθώρα των ηθοποιών εδώ απλά περιφέρεται χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα! Η Μπέσυ Μάλφα προτάσσει το στήθος της, ο Μάριος Ιορδάνου κυκλοφορεί γυμνόστηθος, η Τιτίκα Σαριγκούλη τυποποιημένη πλέον κάνει το ίδιο σε κάθε ρόλο και πραγματικά θα μπορούσα να πω κάτι για όλο το καστ αλλά δεν θα το κάνω. Τίποτα και κανένας δεν σώζεται από αυτή την ταινία. Όλα είναι ίδια, το ένα κλισέ διαδέχεται το άλλο σε μια φαρσοκωμωδία χωρίς χαρακτήρες, οι οποίοι μπλέκουν σε αφελέστατες κι εξευτελιστικές καταστάσεις, οι ιστορίες όσο και να το θέλει η ταινία δεν δένουν μεταξύ τους και δεν έχουν (σημαντικό για μια ταινία) συνοχή. Επιπροσθέτως, υπάρχει αφθονία σαχλών αστείων κι ανεκδιήγητων διαλόγων σε τοπική διαλεκτό και μια Έφη Παπαθεοδώρου με ύφος «κόβεται το σεξ» να πετάει σεξιστικού περιεχομένου υποτιθέμενα χιουμοριστικά σχόλια ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Και εσύ από κάτω συνεχίζεις να απορείς και να σκέπτεσαι: ειλικρινά, αυτό έχει να δείξει το ελληνικό σινεμά; Χειρότερο κι από το πιο αδιάφορο ελληνικό σήριαλ.

Πραγματικά, με θλίβει το γεγονός ότι βάζω τον χαμηλότερο βαθμό ως σήμερα σε μια ελληνική ταινία, αλλά συγγνώμη τέτοιες ταινίες καλό είναι να μην βγαίνουν στους κινηματογράφους, πρώτον γιατί χαλάνε την εικόνα ολόκληρου του ελληνικού σινεμά και δεύτερον γιατί τον πηγαίνουν χρόνια πίσω στην δεκαετία της βιντεοταινίας…

Σχόλια

  1. και τι εχει ρε η δεκαετια της βιντεοταινιας?Αντε να πουμε πηξαμε με τους ψευτοκουλτουριαρηδες του κωλου.Για την ταινια μαλλον συμφωνω αλλα να προσεχουμε με καποιους χαρακτηρισμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αρχή όταν θα προσέχεις εσύ με κάποιους χαρακτηρισμούς τότε θα αρχίσω να προσέχω και εγώ. Πέρα από αυτό όμως δεν έχει τίποτα η δεκαετία της βιντεοταινίας. Όπως όμως δεν θα ήταν ωραίο να επιστρέψουμε και στην εποχή του Hollywood με τις ταινίες με γιγάντιες αράχνες και ποντίκια έτσι δεν θα ήταν ωραίο να επιστρέψουμε και σε αυτή την δεκαετία. Καλά ήταν αλλά ανήκει στο παρελθόν.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...