Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Wrath of the Titans [2/5]

Για όσους ακόμα κλαίνε εκείνα τα 12 Ευρώ που έδωσαν στο σινεμά για να δουν το, παραδόξως αρκετά ανιαρό, Η Τιτανομαχία σε 3D και ήρθαν αντιμέτωποι με σχεδόν μια 2D ταινία, μπορούν να κοιμηθούν ήσυχοι αφού οι κινηματογραφιστές πίσω από την «Οργή των Τιτάνων» πήραν το μάθημα τους κι έχουν ρίξει αρκετό χρήμα τόσο στην παράγωγη, όσο και σε μια καλύτερη απόδοση της τρίτης διάστασης. Όχι ότι είναι το καλύτερο που έχω δει, αλλά είναι σίγουρα ικανοποιητικό.

Με τα χρόνια να έχουν περάσει από τότε που ο Περσέας (Sam Worthington) έσωσε τους κατοίκους του Αργούς κι αφού γύρισε την πλάτη του στον κόσμο των θεών και των τεράτων, τώρα ζει σε ένα μικρό ψαροχώρι με το γιο του, Helius (John Bell). Παρά τις αλιευτικές του ικανότητες και την επιθυμία να είναι μόνιμα καλυμμένος από χώμα, αρχίζει να φαίνεται ότι η επιλογή του να μείνει έξω από τον τρόπο ζωής που του αξίζει σαν ημίθεος δεν ήταν και η σωστότερη. Ακόμα και ο Hellius δεν έχει πεισθεί πλήρως, έχοντας περάσει τον ελεύθερο χρόνο του φτιάχνοντας ένα ξύλινο σπαθί για παιχνίδι. Ευτυχώς, η καθημερινότητα του θα διακοπεί από τον πραγματικό πατέρα του Περσέα, τον Δία (Liam Neeson), ο οποίος προσπαθεί να κερδίσει τη βοήθειά του για την καταπολέμηση του Άδη (Ralph Fiennes) και πάλι. Η αυξημένη αδιαφορία κι ο σεβασμός της ανθρωπότητας για τους Θεούς έχει φοβίσει τον Άδη για την αθανασία του και έτσι, όπως κάθε καλός γιος, στράφηκε προς τον πατέρα του, τον φυλακισμένο Τιτάνα Κρόνο. Αν τον ελευθερώνει από τη φυλακή των Ταρτάρων, η αθανασία του είναι προφανώς εξασφαλισμένη. Έτσι, ο Περσέας παίρνει την πανοπλία του και ξεκίνα για τη μάχη. Στο ενδιάμεσο γίνονται κι αλλά πολλά. Εμπλέκεται ο Άρης, ο Ήφαιστος, ο Ποσειδώνας και πολλοί ακόμα άλλοι.

Αν επιχειρήσω μια κόντρα με τον προκάτοχο του, σαφώς το σίκουελ είναι καλύτερο σχεδόν σε όλους τους τομείς. Το θέαμα είναι τεράστιο, τα εφέ είναι πραγματικά εντυπωσιακά και το κακό που αντιμετωπίζει ο Περσέας αυτή τη φορά κάνει το Kraken της πρώτης ταινίας να μοιάζει ένα τίποτα. Οι παραγωγοί Kevin De La Noy και Basil Iwanyk, καθώς κι ο νέος σκηνοθέτης, Jonathan Liebesman, προφανώς αποφάσισαν να ανεβάσουν τον πήχη στο επικό μέρος της ταινίας και ως επί το πλείστον το κατάφεραν, αλλά όπως και με την Τιτανομαχία του Louis Leterrier και την προηγούμενη ταινία του Liebesman, Παγκόσμια Εισβολή, η επιθυμία για ύπαρξη σοκ και δέους στο μεγαλύτερο κομμάτι του έργου αφήνει λίγο κατάλοιπο για οποιαδήποτε συναισθηματική πρόκληση. Ο ρυθμός της ταινίας είναι σίγουρα το πιο επιτυχημένο κομμάτι της, αφού ασταμάτητα έρχεσαι αντιμέτωπος με κάτι διαφορετικό. Χίμαιρες, Κύκλωπες, τέρατα, εκρήξεις, μάχες, όλα δίνουν το παρόν σε μια πιο αληθοφανή από το πρώτο ιστορία. Και εσύ απλά μένεις να τα χαζεύεις. Οποιοδήποτε δέσιμο με χαρακτήρες απλά δεν υφίσταται. Τα όποια ήσυχα ιντερλούδια δεν προσθέτουν τίποτα στην ταινία και απλά σου αποσπούν την προσοχή από τη δράση.

Αλλά, θα μου πείτε, σε τέτοιου είδους ταινίες ποιος ενδιαφέρεται για ανθρωπίνους χαρακτήρες; Αυτό που σε νοιάζει είναι πώς θα περάσεις καλύτερα στο μούλτιπλεξ. Φυσικά, να αναφέρω κάπου εδώ ότι οποίος πάει με το σκεπτικό ότι θα δει μια μεταφορά της τόσο πλούσιας ελληνικής μυθολογίας μας, είναι γελασμένος αφού δεν έχει καμιά απολύτως σχέση. Αλλά και οποιαδήποτε γκρίνια πάνω στο θέμα είναι κουτή και προσωπικά εμένα, που ξέρω τι περιμένω να δω, δεν με αφορά. Οπότε συζητήσεις περί ευτελισμού τις μυθολογίας μας κρίνονται άτοπες. Η «Οργή των Τιτάνων» είναι μια σφιχτοδεμένη περιπέτεια, ένα ποπ-κορν υπερθέαμα το οποίο θα κατά-ευχαριστηθείτε επί μεγάλης οθόνης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...