Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

This Means War [1/5]

Ακόμα μια ταινία για να αποδείξει η, βραβευμένη με Οσκαρ παρακαλώ, Reese Witherspoon ότι δεν έχει περάσει η μπόγια της και ότι μπορεί ακόμα να προσελκύσει κόσμο στις αίθουσες. Αυτό που μάλλον δεν έχει καταλάβει η, γλυκιά κατά τα άλλα, ηθοποιός, είναι ότι σημασία δεν έχει αν θα έχεις δίπλα συμπρωταγωνιστές σαν τον Tom Hardy, αλλά το προϊόν που πλασάρεις. Όσους Robert Pattinson κι αν βάζεις δίπλα σου να σε κορτάρουν, αν το έργο δεν βλέπεται, τότε το έχασες το παιχνίδι. Και δεν λέω ότι η ταινία δεν βλέπεται. Όχι, φυσικά και βλέπεται. Ένα κυριακάτικο απόγευμα στο σπίτι σου, χαλαρός, ενώ έχεις και την δυνατότητα να κανείς ζάπινγκ…

Με την ταινία να είναι ένα περίεργο μείγμα δράσης, κωμωδίας και ρομάντζου και σκηνοθέτη τον τύπο με το ευφάνταστο όνομα McG, το «Αυτό θα Πει Πόλεμος» είναι μια πολύ αδύναμη ταινία. Υπήρχαν πολλά πράγματα που δεν μου άρεσαν αλλά κυρίως ήταν το απίστευτο, στα όρια της τρέλας, σενάριο που καταφέρνει με την μία να δώσει σε κάποιους καλούς ηθοποιούς την χειρότερη ταινία της φιλμογραφίας τους. Η υπόθεση έχει τόσους πολλούς ανόητους χαρακτήρες και μια απίστευτα γελοία πλοκή για μια τρομοκρατική εκδίκηση, που είναι σαν κάποιος να ανεβάζει το επίπεδο της «ηλιθιότητας» αργά και σταδιακά. Από τον θλιβερό χαρακτήρα της Lauren (Reese Witherspoon), τους κωμικοτραγικούς Foster (Chris Pine) και Tuck (Tom Hardy) μέχρι την «κολλητή» φίλη Trish (Chelsea Handler) που είναι η καθαρή έννοια του τι εννοούμε κλισέ και προσφέρει μερικές πραγματικά αξιολύπητες σκηνές γέλιου. Εάν με ρωτάτε, ολόκληρη η ταινία απλά δεν λειτούργει και μοιάζει περά για περά απίθανη. Πώς είναι δυνατόν δύο πράκτορες της ΣΙΑ, που δεν έχουν τίποτα να κάνουν, αποφασίζουν ότι είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσουν τους πόρους που έχουν στην διάθεση τους προκειμένου να παρακολουθήσουν και να σαμποτάρουν ο ένας τον άλλον; Είναι γελοίο και ίσως λίγο ανησυχητικό για την κατάσταση της άμυνας των ΗΠΑ. Από την άλλη, ποιος νοήμων άνθρωπος θα ήθελε να έχει μια σχέση με μια γυναίκα που γνωρίζει ότι τον απατάει; Στα 157.2 εκατομμύρια γυναίκες που υπάρχουν στην Αμερική, αυτοί οι δυο, με την εμφάνιση που έχουν κιόλας, αγωνίζονται ο ένας τον άλλο για την αγάπη τής μίας συγκεκριμένης. Όχι αλήθεια, ποιες είναι οι πιθανότητες;

Ίσως θα πρέπει να μην σκεφτόμαστε με αυτό τον τρόπο και να απολαύσουμε απλά το έργο, όταν όμως ο κάθε χαρακτήρας στην προσπάθειά του να θαμπώσει την Witherspoon εμφανίζεται με τα πιο εξωφρενικά κι απίθανα δώρα, νομίζω ότι χάνεται κάθε αίσθηση του ρεαλισμού. Προβλέψιμο, βαρετό και τραβηγμένο από τα μαλλιά νομίζω ότι ακόμα και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές θα θέλουν να το ξεχάσουν. Όσο για τον σκηνοθέτη, μπράβο κύριε, το σερί σας μένει ανέπαφο, ακόμα δεν έχετε κάνει μια καλή ταινία.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

The Awakening [3/5]

Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, εκατομμύρια ζωές χάθηκαν. Είμαστε στο 1921 και όπως λένε, είναι περίοδος φαντασμάτων. Η Florence Cathcart (Rebecca Hall) είναι αφοσιωμένη στην επιστήμη κι αποφασισμένη να αποκαλύπτει τους τσαρλατάνους που κοροϊδεύουν τους ανθρώπους και επωφελούνται από αυτούς μέσω πνευματιστικών συγκεντρώσεων. Είναι τόσο διάσημη στη χώρα, που το βιβλίο της βρίσκεται στα ράφια των ανθρώπων δίπλα στην Αγία Γραφή. Μετά από μια επίσκεψη από τον διευθυντή ενός σχολειού, Robert Mallory (Dominic West), συσκευάζει τα πράγματα της και πάει στην Cumbria για να ανακαλύψει πώς ένας από τους μαθητές, ο Walter, πέθανε κάτω από το άγρυπνο μάτι της οικοδέσποινας Maud (Imelda Staunton). Κατά την άφιξή της, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και η Florence πρέπει να παλέψει με κάτι πολύ πιο σκοτεινό απ` όσα έχει αντιμετωπίσει πριν. Το «The Awakening» είναι μια καλή, ντεμοντέ ιστορία φαντασμάτων. Χωρίς να είναι επουδενί μια ταινία τρόμου, διαθέτει ένα αξιοσέβαστο ποσοστό σ...