Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

One for the Money [0.5/5]

Να πω την αμαρτία μου, μια συμπάθεια για την Katherine Heigl την έχω. Αλλά αν συνεχίσει έτσι, μου φαίνεται ότι δεν θα κρατήσει για πολύ. Το «One for the Money» μας συστήνει τον χαρακτήρα της Stephanie Plum. Μιας πωλήτριας από το New Jersey. Όταν θα βρεθεί χωρίς δουλειά και έχοντας ανάγκη από λεφτά, αποφασίζει να πάει να δουλέψει στον ξάδελφο της και να γίνει (τι πιο φυσιολογικό) κυνηγός επικηρυγμένων. Πρώτη υπόθεση της είναι να κυνηγήσει έναν αστυνομικό, με τον οποίο είχαν κάποτε σχέση, που κατηγορείται για τη δολοφονία ενός άοπλου ανθρώπου. Αν τα καταφέρει και τον πιάσει, θα κερδίσει 50.000 δολάρια, λεφτά που η ιδία έχει ανάγκη. Πόσο ενδιαφέρουσα και προπάντων πιστευτή ιδέα…

Με το ρομαντικό στοιχείο αυτής της ιστορίας να τονίζεται εις βάρος του όποιου δραματικού ή μυστήριου, η ταινία είναι ένα χάος με απίστευτα δυσδιάστατους χαρακτήρες. Είναι, δε, τόσο αδιανόητη που απλά ο εγκέφαλος σου δεν μπορεί να επεξεργαστεί αυτά που βλέπει. Πτώματα συσσωρεύονται κατά τη διάρκεια του έργου , πόρνες πέφτουν θύματα άγριου ξυλοδαρμού, η ηρωίδα δέχεται απειλητικά τηλεφωνήματα στο σπίτι της, αλλά εκείνη δεν την νοιάζει αφού εντάξει θα βάλει έναν σύρτη στην πόρτα, θα πάρει μαζί της και το σπρέι πιπεριού, θα πει κι ένα αστειάκι και είναι έτοιμη! Μα είναι δυνατόν, μια απλή πωλήτρια να γίνει κυνηγός επικηρυγμένων; Να τα βάζει με γκάνγκστερ και να βγαίνει αλώβητη; Και όχι μόνο αυτό αλλά να καταφέρνει να κάνει καλύτερη δουλειά από την ιδία την αστυνομία; Μα είμαστε με τα καλά μας; Ποιος τα σκέφτεται αυτά τα πράγματα; Όσο για το σκηνοθετικό κομμάτι της ταινίας να αναφέρω ότι η προηγούμενη μεγάλου μήκους δουλειά της σκηνοθέτιδας ήταν η ταινία της Miley Cyrus, Το Τελευταίο Τραγούδι, οπότε νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω.

Με τους Katherine Heigl, Jason O`Mara, Debbie Reynold, John Leguizamo, Daniel Sunjata, Patrick Fischler και όλους τους υπόλοιπους να βρίσκονται ένα βήμα πριν το βατόμουρο, αυτό που με φοβίζει είναι ότι η ταινία είναι βασισμένη στο πρώτο βιβλίο της εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς μυστηρίου της Janet Evanovich, η οποία αριθμεί όχι ένα, ούτε δυο αλλά 18 βιβλία. Ας ευχόμαστε ότι δεν θα γυριστούν και τα επόμενα…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται