Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βραβείων συνέχεια…

Πέντε ακόμα ενώσεις κριτικών ανακοίνωσαν τα βραβεία τους με τις τέσσερις από αυτές να ψηφίζουν ως καλύτερη ταινία, δίνοντας γέρο πλεονέκτημα στην Οσκαρική κούρσα, την ταινία της Kathryn Bigelow, Zero Dark Thirty. Στις ερμηνείες τα πράγματα είναι διαφορετικά αφού πέρα από τον Daniel Day-Lewis στον Α’ Αντρικό δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει κάποιο φαβορί στις υπόλοιπες κατηγορίες. Αναλυτικά τα βραβεία δόθηκαν:

Τα βραβεία της Ένωσης Online Κριτικών της Βοστώνης (BOFCA)


Καλύτερη Ταινία: «Zero Dark Thirty»
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow για το «Zero Dark Thirty»
Καλύτερος Ηθοποιός: Daniel Day-Lewis για το «Lincoln»
Καλύτερη Ηθοποιός: Jessica Chastain για το «Zero Dark Thirty»
Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος: Tommy Lee Jones για το «Lincoln»
Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος: Anne Hathaway για το «Les Miserables»
Καλύτερο Σενάριο: Tony Kushner για το «Lincoln»
Καλύτερη Ξένη Ταινία: «Oslo, August 31st»
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: «How to Survive a Plague»
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «ParaNorman»
Καλύτερη Ερμηνεία Συνολικού Καστ: «Moonrise Kingdom»

Η Ένωση επίσης ανακοίνωσε τις 10 καλύτερες ταινίες της χρονιάς:
ZERO DARK THIRTY
BEASTS OF THE SOUTHERN WILD
LINCOLN
MOONRISE KINGDOM
DJANGO UNCHAINED
OSLO, AUGUST 31ST
HOLY MOTORS
THE MASTER
ARGO
CLOUD ATLAS

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Τα Βραβεία της Ένωσης Κριτικών της Βοστώνης


Καλύτερη Ταινία: «Zero Dark Thirty»
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow για το «Zero Dark Thirty»
Καλύτερος Ηθοποιός: Daniel Day-Lewis για το «Lincoln»
Καλύτερη Ηθοποιός: Emmanuelle Riva για το «Amour»
Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος: Ezra Miller για το «The Perks of Being a Wallflower»
Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος: Sally Field για το «Lincoln»
Καλύτερο Σενάριο: Tony Kushner για το «Lincoln»
Καλύτερη Φωτογραφία: Mihai Malaimare Jr. για το «The Master»
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: «How to Survive a Plague»
Καλύτερη Ξένη Ταινία: «Amour»
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Frankenweenie
Καλύτερο Μοντάζ: William Goldenberg & Dylan Tichenor για το «Zero Dark Thirty»
Καλύτερος Πρωτοεμφανιζόμενος Δημιουργός: David France για το How to Survive a Plague
Καλύτερη Ερμηνεία Συνολικού Καστ: «Seven Psychopaths»
Καλύτερο Μουσικό Σκορ: «Moonrise Kingdom»

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Τα Βραβεία της Ένωσης Κριτικών του Λος Άντζελες


Καλύτερη Ταινία: Amour
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Paul Thomas Anderson για το The Master
Καλύτερο Σενάριο: Chris Terrio για το Argo
Καλύτερη Ηθοποιός: (ισοψηφία) Emmanuelle Riva για το Amour και Jennifer Lawrence για το Silver Linings Playbook 
Καλύτερος Ηθοποιός: Joaquin Phoenix για το The Master
Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος: Dwight Henry για το Beasts of the Southern Wild
Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος: Amy Adams για το The Master
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Frankenweenie
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: The Gatekeepers
Καλύτερη Ξένη Ταινία: Holy Motors
Καλύτερο Μοντάζ: Dylan Tichenor and William Goldenberg για το Zero Dark Thirty
Καλύτερη Φωτογραφία: Roger Deakins για το Skyfall
Καλύτερο Μουσικό Σκορ: Benh Zeitlin και Dan Romer για το Beasts of the Southern Wild
Καλύτερος Σχεδιασμός Παραγωγής: Jack Fisk για το The Master
Βραβείο Νέας Γενιάς: Benh Zeitlin για το Beasts of the Southern Wild

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Τα Βραβεία της Ένωσης Κριτικών της Ουάσινγκτον


Καλύτερη Ταινία: Zero Dark Thirty
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow για το Zero Dark Thirty
Καλύτερος Ηθοποιός: Daniel Day-Lewis για το Lincoln
Καλύτερη Ηθοποιός: Jessica Chastain για το Zero Dark Thirty
Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος: Philip Seymour Hoffman για το The Master
Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος: Anne Hathaway για το Les Misérables
Καλύτερο Πρωτότυπο Σενάριο: Rian Johnson για το Looper
Καλύτερο Διασκευασμένο Σενάριο: David O. Russell για το Silver Linings Playbook
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: ParaNorman
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: Bully
Καλύτερη Ξένη Ταινία: Amour
Καλύτερη Ερμηνεία από Νέο: Quvenzhané Wallis για το Beasts of the Southern Wild
Καλύτερη Φωτογραφία: Claudio Miranda για το Life of Pi
Καλύτερος Σχεδιασμός Παραγωγής: Rebecca Alleway, Hugh Bateup, Uli Hanisch και Peter Walpole για το Cloud Atlas
Καλύτερο Μουσικό Σκορ: Jonny Greenwood για το The Master
Καλύτερη Ερμηνεία Συνολικού Καστ: Les Misérables

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Τα βραβεία της Ένωσης Online Κριτικών της Νέας Υόρκης


Καλύτερη Ταινία: Zero Dark Thirty
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow για το Zero Dark Thirty
Καλύτερος Ηθοποιός: Daniel Day-Lewis για το Lincoln
Καλύτερη Ηθοποιός: Emmanuelle Riva για το Amour
Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος: Tommy Lee Jones για το Lincoln
Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος: Anne Hathaway για το Les Misérables
Καλύτερο Σενάριο: Mark Boal για το Zero Dark Thirty
Καλύτερη Ξένη Ταινία: Amour
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: The Central Park Five
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: Chico & Rita
Καλύτερη Φωτογραφία: Claudio Miranda για το Life of Pi
Καλύτερη Χρήση Μουσικής: Mary Ramos για το Django Unchained
Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενης Ερμηνείας: Quvenzhané Wallis για το Beasts of the Southern Wild
Καλύτερο Σκηνοθετικό Ντεμπούτο: Benh Zeitlin για το Beasts of the Southern Wild
Καλύτερη Ερμηνεία Συνολικού Καστ: Argo

Η Ένωση επίσης ανακοίνωσε τις 10 καλύτερες ταινίες της χρονιάς (Αλφαβητικά):

Argo
Beasts of the Southern Wild
Django Unchained
Les Misérables
Life of Pi
Lincoln
The Master
Moonrise Kingdom
Silver Linings Playbook
Zero Dark Thirty

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...