Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Pitch Perfect [2.5/5]

Ξεκάθαρα εμπνευσμένο από την επιτυχία της τηλεοπτικής εκπομπής «Glee» και ελευθέρα βασιζόμενο από το βιβλίο με το ίδιο όνομα του Mickey Rapkin, το «Pitch Perfect» προς έκπληξη μου είναι μια έξυπνη, πιασιάρικη και με καλή αίσθηση του χιούμορ ταινία.

Το μεγαλύτερο προτέρημα και ο λόγος που πρέπει να επαινεθεί το έργο είναι ότι πάρα την προβλέψιμη φύση του είναι, ανεξάρτητος φύλου, άκρως διασκεδαστικό στην παρακολούθηση του. Φορτωμένο με μερικές λαμπρές μουσικές παραστάσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας «riff-off» που αξίζει επευφημίες, το «Pitch Perfect», γραμμένο από την Kay Cannon, διαθέτει άφθονο χιούμορ και καλά συνειδητοποιημένες ατάκες και καταστάσεις. Υπάρχει μικρή ανάπτυξη χαρακτήρων αλλά αυτό δεν ενοχλεί, αφού η ύπαρξη καρικατουρίστικων προσωπικοτήτων εξυπηρετούν τον σκοπό τους καλά. Επιπλέον, οι αντιπαλότητες μεταξύ ομάδων είναι η βάση παραγωγής μερικών ξεκαρδιστικών στιγμών.

Τον πήχη, όσον αφορά την ποιότητα της ταινίας, τον ανεβάζει πολύ το καστ. Η υποψήφια για Όσκαρ Kendrick είναι εξαιρετική επεκτείνοντας το ερμηνευτικό ρεπερτόριο της για μια ακόμη φορά. Οι John Michael Higgins και Elizabeth Banks το καταδιασκεδάζουν και είναι υπεύθυνοι για μερικές από τις καλύτερες ατάκες του έργου. Οι ηθοποιοί των, αντρικών και γυναικείων, χορωδιών δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Όπως ήταν αναμενόμενο, όμως, είναι η Rebel Wilson που κλέβει εξολοκλήρου την παράσταση και ως Fat Amy πετυχαίνει τα μεγαλύτερα γέλια. Άπλα απολαυστική.

Σε γενικές γραμμές, είναι ωραίο να παρακολουθείς κωμωδίες που το χιούμορ τους οφείλεται σε ένα καλό σενάριο κι εξαιρετικές ερμηνείες. Και το «Pitch Perfect» είναι ακριβώς αυτό. Μια μελωδική απόλαυση την όποια θα ευχαριστηθείτε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται