Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Pitch Perfect [2.5/5]

Ξεκάθαρα εμπνευσμένο από την επιτυχία της τηλεοπτικής εκπομπής «Glee» και ελευθέρα βασιζόμενο από το βιβλίο με το ίδιο όνομα του Mickey Rapkin, το «Pitch Perfect» προς έκπληξη μου είναι μια έξυπνη, πιασιάρικη και με καλή αίσθηση του χιούμορ ταινία.

Το μεγαλύτερο προτέρημα και ο λόγος που πρέπει να επαινεθεί το έργο είναι ότι πάρα την προβλέψιμη φύση του είναι, ανεξάρτητος φύλου, άκρως διασκεδαστικό στην παρακολούθηση του. Φορτωμένο με μερικές λαμπρές μουσικές παραστάσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας «riff-off» που αξίζει επευφημίες, το «Pitch Perfect», γραμμένο από την Kay Cannon, διαθέτει άφθονο χιούμορ και καλά συνειδητοποιημένες ατάκες και καταστάσεις. Υπάρχει μικρή ανάπτυξη χαρακτήρων αλλά αυτό δεν ενοχλεί, αφού η ύπαρξη καρικατουρίστικων προσωπικοτήτων εξυπηρετούν τον σκοπό τους καλά. Επιπλέον, οι αντιπαλότητες μεταξύ ομάδων είναι η βάση παραγωγής μερικών ξεκαρδιστικών στιγμών.

Τον πήχη, όσον αφορά την ποιότητα της ταινίας, τον ανεβάζει πολύ το καστ. Η υποψήφια για Όσκαρ Kendrick είναι εξαιρετική επεκτείνοντας το ερμηνευτικό ρεπερτόριο της για μια ακόμη φορά. Οι John Michael Higgins και Elizabeth Banks το καταδιασκεδάζουν και είναι υπεύθυνοι για μερικές από τις καλύτερες ατάκες του έργου. Οι ηθοποιοί των, αντρικών και γυναικείων, χορωδιών δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό. Όπως ήταν αναμενόμενο, όμως, είναι η Rebel Wilson που κλέβει εξολοκλήρου την παράσταση και ως Fat Amy πετυχαίνει τα μεγαλύτερα γέλια. Άπλα απολαυστική.

Σε γενικές γραμμές, είναι ωραίο να παρακολουθείς κωμωδίες που το χιούμορ τους οφείλεται σε ένα καλό σενάριο κι εξαιρετικές ερμηνείες. Και το «Pitch Perfect» είναι ακριβώς αυτό. Μια μελωδική απόλαυση την όποια θα ευχαριστηθείτε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...