Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Lucky One [1/5]

Άλλο ένα μυθιστόρημα του Nicholas Sparks βρίσκει το δρόμο προς τη μεγάλη οθόνη. Το «The Lucky One» για την ακρίβεια είναι το έβδομο κατά σειρά βιβλίο του που μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη.

Με τον Efron να προσπαθεί να ξεπεράσει την εικόνα του ειδώλου μικρών κοριτσιών που απέκτησε από το High School Musical, αναλαμβάνει εδώ τον ρόλο του Logan Thibault, ενός πεζοναύτη που επιστρέφει στις ΗΠΑ μετά τον τρίτο γύρο του στο Ιράκ. Μαζί του έχει μια φωτογραφία μιας ανώνυμης γυναικάς που βρήκε στα ερείπια ενός σπιτιού μετά από έκρηξη. Αφού πρώτα πιστώνει την εικόνα με τη διάσωση της ζωής του, αποφασίζει να βρει την άγνωστη γυναίκα. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι πάνω-κάτω γνωστά.

Και αυτό είναι το κύριο πρόβλημα της ταινίας, το γεγονός ότι μπορείτε να μαντέψετε το τέλος μέσα στα πρώτα πέντε λεπτά. Συναισθηματικά σημαδεμένος πρωταγωνιστής: τσεκ. Όμορφη ανύπαντρη μητέρα: τσεκ. Εκκεντρική γιαγιά (η πάντα εξαιρετική Danner): τσεκ. Χαριτωμένο μικρό αγόρι: τσεκ. Όχι και τόσο καλός πρώην σύζυγος: τσεκ. Όλα τα συστατικά μιας ρομαντικής ταινίας δίνουν το παρόν. Τα πάντα είναι είτε βρεγμένα από βροχή ή λουσμένα στο χρυσό φως του ηλίου και μια σταθερή μουσική σε ενημερώνει για το ποιο υποτίθεται ότι είναι το κατάλληλο συναίσθημα που πρέπει να έχεις. Θα μου πείτε, αυτές οι ταινίες έχουν σχεδιαστεί να γίνονται αισθητές συναισθηματικά και όχι να βάζουν το κοινό να σκέπτεται. Παρόλα αυτά, όμως, αυτή η τυποποιημένη αφήγηση καθώς και η απουσία σκηνοθετικών εκπλήξεων και σεναριακών πρωτοτυπιών έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει απολύτως τίποτα να εκπλήξει το κοινό. Συμπέρασμα: όλα ωραία και καλά… αλλά όλα εξαιρετικά κοινότυπα.

Σχόλια

  1. Έμενα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ! Συγκινήθηκα και ταυτίστηκα πολύ με το συναίσθημα του πρωταγωνιστή. Και ως ανύπαντρη μητέρα μπορώ να σου πω, ότι είχα ανάγκη μια τέτοια ρομαντική ουτοπία! Είχαμε καιρό να δούμε μία τέτοια ταινία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...