Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

American Reunion [2.5/5]

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι έχουν περάσει 13 χρόνια από τότε που πρωτοσυναντήσαμε τους Jim, Michelle, Oz και Stiffler στο πρώτο (και καλύτερο) American Pie. Στο «American Reunion», όλοι οι γνώριμοι μας χαρακτήρες επιστρέφουν και μας προσφέρει όλα όσα προσδοκούσαμε.

Όπως και με τις τρεις πρώτες ταινίες (δεν μετράω τις υπόλοιπες, κατευθείαν σε DVD, συνέχειες), δεν είναι η δράση, η περιπέτεια ή η σύνθετη πλοκή που το κοινό αναζητά από το συγκεκριμένο franchise. Όχι, αυτό που θέλει είναι το γέλιο. Ομολογουμένως, δεν είναι όλα τα αστεία επιτυχημένα και υπάρχει ακόμα άφθονο χιούμορ τουαλέτας, αλλά η ταινία θα σας κάνει να γελάσετε. Αρκετά, κιόλας. Η έξυπνη γραφή του διδύμου Jon Hurwitz και Hayden Schlossberg χειρίζεται με τρυφερότητα και κατανόηση του χαρακτήρες, με την πλοκή του καθενός να εξελίσσεται φυσιολογικά και σωστά. Υπάρχει μια ωραία ισορροπία μεταξύ του χαζού και του έξυπνου, του γελοίου και του εγκάρδιου. Με τους Hurwitz, Schlossberg να είναι σίγουρα οπαδοί του πρωτοτύπου, υπάρχουν πολλές αναφορές σε προηγούμενες καταστάσεις και γεγονότα, καθώς και μουσικές επιλογές που θα σου φάνουν οικείες. Κάτι που κάνει το «American Reunion» πιο εύκολα προσιτό σε εκείνους που θυμούνται με στοργή την πρώτη ταινία. Για όσους, όμως, δεν γνωρίζουν τις προηγούμενες ταινίες του franchise, θα πρέπει να καλύψουν τη διαφορά πριν κατευθυνθούν στο σινεμά. Αλλιώς, μπορεί να αισθανθούν ότι βρίσκονται στο reunion ενός ξένου, παρακολουθώντας παρέες να αναπολούν στιγμές ανωριμότητας από το παρελθόν τους.

Όπως αναφέρθηκε, όλο το καστ είναι επανενωθεί. Ο Jason Biggs, ο οποίος πραγματικά αρνείται να μεγαλώσει, είναι συμπαθής και ιδιαίτερα απολαυστικός ως Jim. Οι Chris Klein, Thomas Ian Nicholas και Eddie Kaye Thomas τα καταφέρνουν περίφημα χωρίς να έχουν να κάνουν τίποτα το ιδιαίτερο. Ο Eugene Levy είναι αναμενόμενα εξαιρετικός ως ο πατέρας του Jim. Αλλά για μια ακόμη φορά, οι περισσότερες από τις καλύτερες σκηνές κι ατάκες της ταινίας προέρχονται από τον χαρακτήρα του Seann William Scott, τον Stifler. Ο «Stifmeister», λοιπόν, επιστρέφει και είναι σε μεγάλα κέφια. Ο πιο καλογραμμένος χαρακτήρας μακράν και προς έκπληξη όλων, η καρδιά της ταινίας. Δυστυχώς, τα κορίτσια της παρέας (Alyson, Tara και Mena) έχουν μικρούς ρόλους, ενώ και οι νέες γυναικείες προσθήκες στο καστ υπάρχουν κατά κύριο λόγο για οφθαλμόλουτρο.

Το «American Reunion», λοιπόν, είναι μια επανένωση τόσο για το κοινό όσο και για τους χαρακτήρες στην οθόνη. Χωρίς ποτέ να αποκτά την εικόνα μιας αξέχαστης κωμωδίας, προσφέρει δυο χαλαρές ώρες γέλιου με μπόλικη δόση νοσταλγίας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...