Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Haywire [1.5/5]

Μία λέξη μου ερχόταν συνέχεια στο μυαλό καθώς παρακολουθούσα την ταινία… ανούσια. Και αυτό γιατί το Η «Τιμωρός» είναι μια πολύ «στέγνη» ταινία. Με την έννοια ότι τίποτα δεν λειτουργεί σωστά.

Πραγματικά, από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω. Για αρχή, για όσους δεν το ξέρουν, η πρωταγωνίστρια Gina Carano είναι αθλήτρια του kickboxing και έχει εμφανιστεί και στο διάσημο τηλεοπτικό πρόγραμμα της Αμερικής, American Gladiators, με την ονομασία «Crush». Πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι ηθοποιός. Οι δημιουργοί προφανώς το γνωρίζουν αυτό, γι’ αυτό και της έχουν γράψει για να λέει μόνο σύντομες προτάσεις. Και αυτές όμως, δυστυχώς, δεν της λέει καλά. Όλα εντάξει, όμως, είναι μια ταινία δράσης. Μπορώ να δικαιολογήσω τη μέτρια υποκριτική. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω όμως ότι υπήρχε λίγο έως καθόλου σενάριο. Και ακόμα κι αυτό το λίγο δεν το λες και πρωτότυπο. Η Carano είναι μια πράκτορας που προδίδεται από τους συναδέλφους της. Φοβερό! Δεν το έχουμε ξαναδεί πουθενά. Ειλικρινά, πιστεύω ότι έχει στερέψει το Χόλιγουντ από ιδέες. Αλλά εντάξει, το προσπερνώ κι αυτό… είναι μια ταινία δράσης. Ποιος χρειάζεται καλές ερμηνείες ή πλούσιο σενάριο; Ωστόσο, δεν νομίζω ότι οι ταινίες δράσης πρέπει να είναι τόσο βαρετές. Έχω δει ακριβώς τις ίδιες σκηνές μάχης σε είκοσι άλλες ταινίες. Δεν υπήρχε ούτε μια πρωτοτυπία. Η ταινία πάσχει επίσης από το γεγονός ότι δεν έχει κλιμάκωση, απλά τελειώνει.

Για να συνοψίσω, το «Η Τιμωρός» είναι σκηνοθετημένο με επιδεξιότητα και γούστο (πράγμα που περιμένεις από τον Soderbergh), διαθέτει, δε, και μερικές πνευματώδης ατάκες εδώ και εκεί. Ωστόσο, λόγο του ολίγων τι ασαφή αλλά παράλληλα προβλεπόμενου σεναρίου και της ξύλινης ερμηνείας της πρωταγωνίστριας, το έργο απλά δεν σου κινεί το ενδιαφέρον.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...