Παρά τις πραγματικά αξιέπαινες ερμηνείες όλων των πρωταγωνιστών και κυρίως του Benedict Cumberbatch, τίποτα δεν μπορεί να σώσει τον «Άνθρωπο που Πούλησε τον Κόσμο» από τη μοίρα του.
Ένοχο από την ιδία γρήγορη κρίση που σαφέστατα δεν υποστηρίζει, το έργο είναι ένα άξιο περιφρόνησης, ηθικολογικό κι άστοχο φιλμ με μοναδικό σκοπό την αμαύρωση του ονόματος του Assange, παρουσιάζοντας τον ως έναν εγωιστικό παλιάνθρωπο. Παλεύοντας να αναδημιουργήσει τη δυναμική που κινούσε δεξιοτεχνικά το «The Social Network» του Fincher, η ταινία του Condon δυστυχώς δεν καταφέρνει ούτε μία στιγμή να προβεί σε μια συνθέτη μελέτη χαρακτήρων.
Διαθέτοντας ένα αδύναμα γραμμένο σενάριο με άσχετες δευτερεύουσες πλοκές να ξεχειλώνουν τη διάρκεια, αλλά κι ένα απίστευτα περίεργο σύνολο επιλογών από άποψη σκηνοθεσίας, μετατρέπουν το «Ο Άνθρωπος που Πούλησε τον Κόσμο» σε μια πραγματικά κακή ταινία.
Ένοχο από την ιδία γρήγορη κρίση που σαφέστατα δεν υποστηρίζει, το έργο είναι ένα άξιο περιφρόνησης, ηθικολογικό κι άστοχο φιλμ με μοναδικό σκοπό την αμαύρωση του ονόματος του Assange, παρουσιάζοντας τον ως έναν εγωιστικό παλιάνθρωπο. Παλεύοντας να αναδημιουργήσει τη δυναμική που κινούσε δεξιοτεχνικά το «The Social Network» του Fincher, η ταινία του Condon δυστυχώς δεν καταφέρνει ούτε μία στιγμή να προβεί σε μια συνθέτη μελέτη χαρακτήρων.
Διαθέτοντας ένα αδύναμα γραμμένο σενάριο με άσχετες δευτερεύουσες πλοκές να ξεχειλώνουν τη διάρκεια, αλλά κι ένα απίστευτα περίεργο σύνολο επιλογών από άποψη σκηνοθεσίας, μετατρέπουν το «Ο Άνθρωπος που Πούλησε τον Κόσμο» σε μια πραγματικά κακή ταινία.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου