Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Need for Speed [1/5]

Ζηλεύοντας ξεκάθαρα την επιτυχία της Universal και των 6 (!) ταινιών Fast and the Furious, η Walt Disney, μάλλον έξυπνα, σκέφτηκε να πάρει το έτοιμο franchise των ηλεκτρονικών παιχνιδιών της Electronic Arts, Need for Speed, προκειμένου να μπει κι αυτή στον χορό των εκατομμυρίων. Δυστυχώς για εμάς, όμως, το στούντιο με το διάσημο ποντίκι, πέρα από αυτή την πρώτη καθαρά επιχειρηματική σκέψη, μάλλον ξέχασε να ασχοληθεί με όλο το υπόλοιπο φιλμ…

Χάρη στο επαγγελματικό υπόβαθρο του σκηνοθέτη Scott Waugh ως κασκαντέρ, η ταινία κάνει κάποια πράγματα καλά. Οι ακροβασίες είναι κατάλληλα εντυπωσιακές, υπάρχουν οι απαραίτητες εκρήξεις καθώς και το είδος της επικίνδυνης οδήγησης στην πόλη που μόνο στα αγωνιστικά παιχνίδια βλέπεις. Οι δυνατότητες δεν σταματούν εδώ, αφού, επιφανειακά τουλάχιστον, χάρη σε ένα καστ που περιλαμβάνει ονόματα όπως Aaron Paul, Michael Keaton, Dominic Cooper και Imogen Poots φαίνεται να υπήρχαν πολλά περισσότερα για να προσβλέπουμε. Για κακή του τύχη, όμως, το Need for Speed καταλαμβάνει τον πάτο σε ένα ήδη αρκετά χαμηλού επιπέδου είδους ταινιών.

Αυτό που κάνει την ταινία μια τέτοια απογοήτευση, είναι ότι παρόλο που είχε τη δυνατότητα να πετύχει κάτι καλό ή τουλάχιστον αξιοπρεπές, πέφτει κατ` ευθείαν στα κλισέ. Οι διάλογοι είναι αυτοί που θα περιμένατε από μια ταινία για αυτοκίνητα, οι χαρακτήρες είναι ανεκδιήγητοι κι εξίσου αυτοί που θα περιμένατε από μια ταινία για αυτοκίνητα, η πλοκή είναι εξωφρενική σε βαθμό που δεν γίνεται να δόθηκε το ok για να γυριστεί, αλλά και πάλι είναι ακριβώς αυτό που θα περιμένατε από μια ταινία για αυτοκίνητα και τέλος οι ηθοποιοί, ελεώ κειμένου, είναι απλά όμορφοι και διακοσμητικοί, κάτι που πάλι είναι αναμενόμενο από μια ταινία για αυτοκίνητα! Και το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι το έργο διαρκεί 130 ολόκληρα λεπτά, κάτι που μόνο ταινίες τύπου Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει έχουν δικαίωμα να κάνουν.

Μόνο αν αγαπάτε άνευ όρων τις ταινίες με αυτοκίνητα ή τη σειρά video-game, τότε βιαστείτε να πάτε να το δείτε. Οι υπόλοιποι περιμένετε, κάποια στιγμή θα το δούμε στην τηλεόραση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Awakening [3/5]

Κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, εκατομμύρια ζωές χάθηκαν. Είμαστε στο 1921 και όπως λένε, είναι περίοδος φαντασμάτων. Η Florence Cathcart (Rebecca Hall) είναι αφοσιωμένη στην επιστήμη κι αποφασισμένη να αποκαλύπτει τους τσαρλατάνους που κοροϊδεύουν τους ανθρώπους και επωφελούνται από αυτούς μέσω πνευματιστικών συγκεντρώσεων. Είναι τόσο διάσημη στη χώρα, που το βιβλίο της βρίσκεται στα ράφια των ανθρώπων δίπλα στην Αγία Γραφή. Μετά από μια επίσκεψη από τον διευθυντή ενός σχολειού, Robert Mallory (Dominic West), συσκευάζει τα πράγματα της και πάει στην Cumbria για να ανακαλύψει πώς ένας από τους μαθητές, ο Walter, πέθανε κάτω από το άγρυπνο μάτι της οικοδέσποινας Maud (Imelda Staunton). Κατά την άφιξή της, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται και η Florence πρέπει να παλέψει με κάτι πολύ πιο σκοτεινό απ` όσα έχει αντιμετωπίσει πριν. Το «The Awakening» είναι μια καλή, ντεμοντέ ιστορία φαντασμάτων. Χωρίς να είναι επουδενί μια ταινία τρόμου, διαθέτει ένα αξιοσέβαστο ποσοστό σ...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &...