Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το 1ο Φεστιβάλ Τρόμου της Αθήνας είναι γεγονός!

Μια πολύ ενδιαφέρουσα νέα κινηματογραφική πρόταση ξεκινάει από αύριο στο κέντρο της Αθήνας. Η εταιρείας διανομής FilmBoy Pictures αφουγκραζόμενη τον όλο και διαρκώς αυξανόμενο ενθουσιασμό του ελληνικού κοινού για ταινίες θρίλερ παρουσιάζει από την Πέμπτη 13 Μαρτίου μέχρι την Τετάρτη 19 Μαρτίου στην μεγάλη αίθουσα του κινηματογράφου ODEON ΟΠΕΡΑ (Ακαδημίας 57, Αθήνα) το 1ο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ ταινιών τρόμου, Horrorant Film Festival ‘FRIGHT NIGHTS’.

Η πρεμιέρα του Φεστιβάλ θα γίνει με το εναρκτήριο φιλμ του φεστιβάλ του Toronto «All Cheerleaders Die» των Lucky McKee και Chris Sivertson, και από εκεί και μετά με τρεις προβολές καθημερινά και μειωμένα εισιτήρια (απλό 6 ευρώ, ημερήσιο 10 ευρώ) το φιλοθεάμον κοινό θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει ταινίες όπως το «Σχίσμα (Fractured aka Schism)» του Adam Gierasch, το «Κορίτσια στον …Πάγο (Pinup Dolls on Ice)» των Geoff Klein & Melissa Mira, το «Seed 2: The New Breed» του Marcel Walz, το «The Battery» του Jeremy Gardner και το «Αγάπη μου …Έγινα Λίγο Ζόμπι (A Little Bit Zombie)» του Casey Walker.

Αποτελούμενο εξ ολοκλήρου από καινούργιες παραγωγές και με στόχο να καθιερωθεί ως ένα από τα καλύτερα και “τρομακτικότερα” festival στην Ευρώπη το Horrorant Film Festival ‘FRIGHT NIGHTS’ δίνει την δυνατότητα στο κοινό να παρακολουθήσει σε πρώτη ελληνική προβολή 19 μεγάλου και 19 μικρού μήκους ταινίες από Αμερική, Ευρώπη, Ασία και Αυστραλία. Φυσικά από το πρόγραμμα του Φεστιβάλ δεν θα μπορούσε να λείπει η εγχώρια παραγωγή που, σε πείσμα όλων που θεωρούν ότι βρίσκεται σε νηπιακό επίπεδο, δίνει δυναμικό παρόν με 9 ελληνικές ταινίες (7 μικρού μήκους και 2 μεγάλου), στις οποίες θα παραβρεθούν οι συντελεστές για να τις παρουσιάσουν.

Για μία περίπου εβδομάδα λοιπόν, όσοι θέλουν να μην κοιμούνται τα βράδια αλλά και όσοι “διψάνε” για αίμα ας δώσουν ραντεβού στο ODEON ΟΠΕΡΑ. Και επειδή ο τρόμος έχει φίλους σε ολόκληρη τη χώρα, το πρόγραμμα του Horrorant Film Festival ‘FRIGHT NIGHTS’ θα μεταφερθεί αυτούσιο στη Θεσσαλονίκη στις 20-26 Μαρτίου στον κινηματογράφο ΦΑΡΓΚΑΝΗ (Αγ. Παντελεήμονος 10, Θεσσαλονίκη).

Καλή cineθέαση!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται