Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Parker [1.5/5]

Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί ο Taylor Hackford ένιωσε την ανάγκη να ασχοληθεί ξανά με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα. Βασισμένο στο 19ο μυθιστόρημα του Donald E. Westlake με την ονομασία «Flashfire», ο χαρακτήρας εδώ δεν θυμίζει τίποτα από τον ήρωα του βιβλίου αλλά, κάθε άλλο, μοιάζει σαν έναν ακόμα ίδιο χαρακτήρα από αυτούς που υποδύεται ο Jason Statham. Αν δεν έχετε γνώση των μυθιστορημάτων, ίσως να είστε εξοικειωμένοι με την ταινία του 1999 «Ανοιχτοί Λογαριασμοί» με πρωταγωνιστή τον Mel Gibson. Παρόλο που δεν αποκαλείται Parker σε εκείνη την ταινία, o χαρακτήρας του Mel υποτίθεται ότι είναι ίδιος με αυτόν του Statham. Αν έχετε δει και τις δύο ταινίες, θα ανακαλύψετε ότι είναι εντελώς διαφορετικές, με το «Parker» να απογοητεύει γιατί είναι ένα αναμασημένο πράγμα.

Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με τον Statham, ίσα-ίσα νομίζω ότι έχει αρκετό χάρισμα στην οθόνη και έχει κάνει κάποιες καλές ταινίες, αλλά πιστεύω ότι το στυλ του έχει αρχίζει να κουράζει. Εδώ παίζει σε μια ταινία που θα μπορούσε να τη γυρίσει με κλειστά μάτια, αφού δεν απαιτεί από αυτόν τίποτα που δεν έχει ξανακάνει. Το ίδιο θα μπορούσε να ειπωθεί και για τον σκηνοθέτη, Taylor Hackford, ο οποίος έχει κάνει κάποιες πολύ ωραίες ταινίες στο παρελθόν, όπως το «Ray» ή τον «Δικηγόρο του Διαβόλου», αλλά εδώ φτιάχνει μια κοινή και προβλέψιμη ταινία, γυρισμένη στον αυτόματο πιλότο. Και αν οι δυο τους δεν αναλαμβάνουν την πλήρη ευθύνη για την ταινία, τότε ο σεναριογράφος John L. McLaughlin είναι αυτός που πάει για βατόμουρο. Ο υπεύθυνος για το σενάριο του «Μαύρου Κύκνου» (!) προσαρμόζει ένα μυθιστόρημα και όχι μόνο δεν προσδίδει τίποτα νέο σε ένα είδος ταινιών που ούτως ή άλλως έχουμε δει ένα εκατομμύριο φορές, αλλά καταφέρνει να το κάνει χειρότερο. Με χαρακτήρες που μοιάζουν άσχετοι στην όλη υπόθεση (βλέπε Jennifer Lopez στον κακογραμμένο ρόλο του wannabe-love-interest), με ρόλους που δεν προκαλούν ούτε την υποτιθέμενη αγωνία που θα έπρεπε (βλέπε τον αστυφύλακα του Bobby Cannavale, που απλά εμφανίζεται και εξαφανίζεται από το πουθενά) και με κακούς που αναλώνονται στη μία ατάκα και την υποτιθέμενη σκληράδα χωρίς ούτε ένα ίχνος ενδιαφέροντος (κρίμα για το πολύ ενδιαφέρον δευτερεύον καστ που περιλαμβάνει ονόματα όπως ο Michael Chiklis, ο Clifton Collins, Jr. και ο Wendell Pierce), καταφέρνει να έχει μια πλοκή τόσο βαρετή που απορείς. Προσθέστε εδώ και τις φρικιαστικές αλλά αχρείαστες εκρήξεις βίας που σου αποσπούν την προσοχή με λάθος τρόπο και αυτό που έχετε είναι ένα ανούσιο έργο της σειράς.

Συμπερασματικά, το «Parker» θα μπορούσε να είναι ένα κάπως ευχάριστο φιλμ για ένα χαλαρό κυριακάτικο απόγευμα που δεν πολυκοιτάς και την τηλεόραση, στη μεγάλη οθόνη όμως κι έχοντας πληρώσει για να το δεις, μοιάζει ως άλλη μία χαμένη ευκαιρία για να περάσεις καλά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται