Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Identity Thief [2/5]

Είναι ξεκάθαρο από το τρέιλερ και μόνο ότι το «Η Ζωή σου, Ζωή μου» δεν είναι ακόμα μια στερεότυπη «road trip» κωμωδία. Οι δυο πρωταγωνιστές συναντιούνται κάτω από τις πιο απίθανες συνθήκες. Τα αισθήματα έχθρας είναι εμφανή στα πρόσωπα και των δυο. Και είναι η ανάγκη που τους αναγκάζει να συνυπάρξουν σε ένα πολυήμερο ταξίδι.

Με βάση αυτή την έστω και στο ελάχιστο πρωτότυπη υπόθεση, ο σκηνοθέτης Seth Gordon, παρά τις προφανείς αδυναμίες της ταινίας, κάνει καλά τη δουλειά του. Και αυτό γιατί μέσα στον κυκεώνα των χιλιάδων άλλων βλακωδών ταινιών που βλέπουμε, το «Η Ζωή σου, Ζωή μου» τουλάχιστον καταφέρνει να σε κάνει να γελάσεις. Μέσα από ακραίες καταστάσεις και με ένα υπερφορτωμένο σενάριο με χιλιάδες διαφορετικές μη-αληθοφανείς καταστάσεις, θα μου πείτε. Αλλά, παρόλα αυτά, γελάς. Μόνο και μόνο η εμφάνιση της Melissa McCarthy θα σου προκαλέσει, θέλοντας και μη, ένα μειδίαμα. Και λέγοντας αυτό, ας αναφερθώ στον νούμερο ένα παράγοντα γέλιου του έργου…

Μετά την τεράστια επιτυχία του «Φιλενάδες» και την υποψήφια για Όσκαρ ερμηνεία της πριν από δύο χρόνια, η καριέρα της Melissa McCarthy είναι σε σταθερή άνοδο. Κέρδισε βραβείο Emmy για την υπέρ-επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά στην όποια πρωταγωνιστεί, το «Mike & Molly» (το βλέπουμε κι εδώ). Έκλεψε την παράσταση σε μικρούς ρόλους στις ταινίες «Καλά 40» και «The Hangover Part III». Και τώρα με το «Η Ζωή σου, Ζωή μου», αποδεικνύει ότι μπορεί να σηκώσει και μια ολόκληρη ταινία πάνω της. Με την ταινία να κάνει τα πάντα προκειμένου να τονίσει το κωμικό ταλέντο της McCarthy, εκείνη από την πλευρά της τα δίνει όλα κάνοντας μας να μιλάμε ξεκάθαρα για ένα one-woman-show, μέσα στο οποίο κλέβει επιδέξια κάθε στιγμή, ενώ ταυτόχρονα κλέβει και τις καρδιές του κοινού βρίσκοντας την ανθρωπιά μέσα στον ατελή χαρακτήρα της.

Με αυτά και με αυτά, για να το πω όσο πιο απλά μπορώ, το συγκεκριμένο έργο είναι ευχάριστο δεδομένου ότι θα κάτσετε να το δείτε χωρίς να έχετε υψηλές προσδοκίες. Σε καμία περίπτωση μια καλή, με κινηματογραφικούς όρους, ταινία, αλλά σίγουρα άκρως ψυχαγωγική.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Three Billboards outside Ebbing, Missouri ★★★★

Μετά το εξαιρετικό «Αποστολή στην Μπριζ» και το άκρως ενδιαφέρον «Επτά ψυχοπαθείς», ο ιρλανδικής καταγωγής Μάρτιν Μακ Ντόνα έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο λαμπρούς κινηματογραφιστές της εποχής μας. Η έντονη αίσθηση του αντίκτυπου των λέξεων, των χειρονομιών και των εικόνων που διαθέτει είναι σπάνια στο σημερινό τοπίο του κινηματογράφου και συμβαδίζει με την πρωτοφανή επιμέλεια του στην κατασκευή των λεπτομερέστατων, σύνθετων αφηγήσεών του. Με δεδομένη την έκφραση “το καλό πράγμα αργεί να γίνει”, ως ένας επιτυχημένος θεατρικός συγγραφέας, σεναριογράφος και σκηνοθέτης, ο Μακ Ντόνα πήρε το χρόνο του για ετοιμάσει το νέο του κινηματογραφικό πόνημα. Και μετά από πέντε χρόνια σιωπής επιστρέφει με το «Three Billboards Outside Ebbing, Missouri» ένα άλλο μικρό θαύμα αφηγηματικής ισορροπίας όπου ο βαθύς πόνος και το λακωνικό χιούμορ, οι απροσδόκητες ανατροπές, η οργανική ροή δράσης και οι χαρακτήρες που αλλάζουν αλλά πάντα παραμένουν οι ίδιοι, δένουν αρμονικά. Η ιστορία απλή: Η κόρη της...

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που ...

Δεσμά Αίματος [0/5]

Η πρώτη ψηφιακή ταινία του Νίκου Παναγιωτόπουλου ανήκει στην κατηγορία των ταινιών που δεν μπορεί να περιγραφτεί. Θα πρέπει κάποιος να την δει για να καταλάβει το πόσο κακή είναι. Και είναι μεγάλο κρίμα γιατί από τον σκηνοθέτη του Αυτή η Νύχτα Μένει περιμένεις πολλά περισσότερα. Αναλογιζόμενος τώρα και την προηγούμενη συμμετοχή του, το Απ’ τά Κόκαλα Βγαλμένα, μια ομολογουμένως αξιοπρεπέστατη ταινία, σε κάνει άπλα να αναρωτιέσαι γιατί γύρισε το «Δεσμά Αίματος». Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι είχε στο μυαλό του όταν τη γύριζε και τι προσπαθούσε να πει με αυτή του τη ταινία. Δυστυχώς, το έργο είναι ανούσιο και δεν πετυχαίνει ούτε μια στιγμή να τραβήξει το ενδιαφέρον του θεατή ή να επιτύχει τον όποιο στόχο της. Και αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Από άποψη παράγωγης, η ταινία είναι μια κλίμακα κάτω από την κατηγορία «ερασιτεχνική». Κάτι που δεν ταιριάζει όταν διαβάζεις τους συντελεστές, αλλά που πιστέψτε με ισχύει. Η σκηνοθεσία είναι κυριολεκτικά ανύπαρκτη με τα κλασσικά α...