Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

The Call [2/5]

Το «The Call» είναι, ως επί το πλείστον, ένα συναρπαστικό και σφιχτοδεμένο σεναριακά θρίλερ, «ευλογημένο» με δυο αξιοπρεπέστατες ερμηνείες, τόσο από τη Halle Berry όσο και από την Abigail Breslin (υποψήφια για Όσκαρ για το «Little Miss Sunshine»).

Πέρα από αυτό, σε μια ταινία όπως το «The Call» δεν μπορείς να σχολιάσεις και πολλά πράγματα. Με μια βασική πλοκή που φέρνει στο μυαλό το «Τελευταία Κλήση» του 2004, με πρωταγωνιστές την Kim Basinger και τον Chris Evans, αλλά και δεκάδες άλλες ταινίες, μόνο προς όφελος μπορεί να θεωρήσει κανείς το γεγονός ότι καταφέρνει συνεχώς να σε κρατάει σε εγρήγορση. Διαθέτοντας γρήγορο μοντάζ, σωστές δόσεις αγωνίας, μια αίσθηση κλειστοφοβίας κι ευρηματικές αναποδιές στην εξέλιξη της ιστορίας, το έργο καταφέρνει να πετύχει πλήρως τον σκοπό του, που δεν είναι άλλος από το να σε διασκεδάσει.

Έτσι και αλλιώς, η ταινία ανήκει σε εκείνο το είδος ταινιών στο οποίο θέλουμε να φτάσουμε στην ουσία αφήνοντας απ’ έξω οποιοδήποτε δευτερεύουσα πλοκή. Ε, αυτό ακριβώς κάνει κι ο Brad Anderson από την αρχή. Σε γραπώνει από τα πρώτα κιόλας λεπτά, βάζοντάς σε αμέσως στο νόημα και δεν σε αφήνει στιγμή. Από εκεί και μετά, είναι πολύ εύκολο για κάποιον να αγνοήσει την αφέλεια και ανά στιγμές αληθοφάνεια του όλου εγχειρήματος και να αφεθεί σε αυτό που πραγματικά είναι η ταινία. Ένα άκρως ψυχαγωγικό κι αγωνιώδες θρίλερ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

The Amazing Spider-Man [3/5]

Reboot. Σε κινηματογραφικούς όρους ισοδυναμεί με την εν μέρει ή και ολική απόρριψη μιας υπάρχουσας ταινίας ή σειράς ταινιών και την επανεκκίνηση της με καινούργιες ιδέες, ιστορίες ή στυλ αφήγησης. Αλλιώς «πώς να βγάλουμε περισσότερα λεφτά», κάτι που δυστυχώς για το The Amazing Spider-Man τείνει να κλίνει προς, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι δεν διαθέτει αρετές. Από το 2005 έως το 2011 μόνο, τουλάχιστον καμιά δεκαπενταριά περιπτώσεις reboot έχουν πραγματοποιηθεί ή βρίσκονται στο στάδιο των γυρισμάτων. Κοινά χαρακτηριστικά σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι η όποια αφηγηματική συνέχεια προηγούμενων ταινιών με το ίδιο θέμα σβήνεται, με αποτέλεσμα ένα φρεσκαρισμένο franchise που και θα προσελκύσει ξανά ένα ευρύτερο κοινό και θα είναι και δικαιολογημένο. Και τι εννοώ με αυτό. Ας πάρουμε παράδειγμα το Batman Begins. Μιλάμε για ένα reboot το οποίο από όποια πλευρά και να το δεις, δικαιολογεί την ύπαρξη του. Χρονικά μεσολαβούσαν οκτώ χρόνια από την τελευταία ταινία Batman (το Batman &

Made in Italy ★

Κάποιος είπε κάποτε ότι η “ζωή” είναι αυτό που συμβαίνει όταν δεν περιμένεις κάτι να συμβεί. Και είναι τόσο αλήθεια. Ο ίδιος άνθρωπος όμως μάλλον δεν θα είχε δει ταινίες σαν αυτή, που περιμένεις κάτι να συμβεί αλλά τελικά τίποτα δεν συμβαίνει, και οι ώρες της ζωής σου σπαταλιούνται άσκοπα. Πριν την κριτική, η συγκεκριμένη ταινία απαιτεί να έχουμε κάποιο υπόβαθρο. Στο έργο πρωταγωνιστούν οι Liam Neeson και Micheal Richardson, πατέρας και γιος αντίστοιχα στην πραγματική ζωή. Όλοι γνωρίζουμε ότι το 2009 η Natasha Richardson, γυναίκα του Liam Neeson και μητέρα του Micheal Richardson, έφυγε από τη ζωή καθώς ο τραυματισμός της στο κεφάλι κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου μαθήματος σκι για αρχαρίους απέβη μοιραίος. Η πλοκή της ταινίας τώρα αφορά έναν πατέρα και γιο που επιστρέφουν στην Ιταλία για να πουλήσουν το σπίτι που κληρονόμησαν από την αείμνηστη σύζυγο και μητέρα αντίστοιχα. Κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης της βίλας, θα γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, βελτιώνοντας τη σχέση τους που

Contraband [1.5/5]

Το «Τελικό Χτύπημα» είναι η κλασσικού τύπου ταινία ληστείας, όπου καθώς προχωράει, τα πράγματα γίνονται όλο και χειρότερα και που φυσικά έχουμε ξαναδεί εκατοντάδες φορές. Δεν έχει σημασία, βέβαια, αν μια ταινία «θυμίζει» μια άλλη ή έχει την αίσθηση του γνώριμου. Με βάση ένα κάλο σενάριο όλα αυτά ξεχνιούνται. Αλλά, αλίμονο, εδώ δεν υπάρχει η σωστή βάση, με αποτέλεσμα η ταινία να κατατάσσεται στην κατηγορία «το είδαμε, το ξεχάσαμε». Πρόκειται για μια ταινία δομημένη με μια απλή αρχή, ένα απλό τέλος κι ένα περίπλοκο μεσαίο κομμάτι. Το θέμα, όμως, είναι ότι στις ταινίες με ληστείες, καθώς και στα περισσότερα θρίλερ, ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν θα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, ίσως κάπου-κάπου να θέλουμε και να δούμε επιπλοκές προκειμένου να παρακολουθήσουμε την ομάδα των χαρακτήρων καθώς θα προσπαθεί να προσαρμοστεί και να τις ξεπεράσει. Το πρόβλημα είναι ότι στο παρόν φιλμ αυτές οι επιπλοκές δεν αισθάνονται τόσο πολύ ως φυσικές, αλλά περισσότερο σαν στοιχεία πλοκής από άλλες τέτοιες ται