Μετά τη μεταφορά επιτυχημένων σύγχρονων θεατρικών έργων στον κινηματογράφο («Μια Μέλισσα τον Αύγουστο», «Από Έρωτα»), ο επιτυχημένος θεατρικά και κινηματογραφικά δημιουργός Θοδωρής Αθερίδης κοιτάει προς εξωτερικό μεριά για τη νέα του ταινία και προσαρμόζει στα ελληνικά το βραβευμένο με Ντονατέλο «Perfetti Sconosciuti» του Πάολο Τζενοβέζε.
Το έργο εξελίσσεται σχεδόν εξ ολόκληρου γύρω από ένα βραδινό δείπνο μεταξύ επτά φίλων. Πάνω στη συζήτηση για τα προβλήματα της καθημερινότητας, θα καταλήξουν σε ένα παιχνίδι-πρόκληση: Θα πρέπει όλοι να βάλουν τα κινητά τους στο τραπέζι και να μοιραστούν με όλους τα μηνύματα και τα τηλεφωνήματα που θα δεχτούν κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Σε έναν κόσμο που τα κινητά τηλέφωνα είναι οι φύλακες των πιο ιδιωτικών σκέψεων μας, τι θα συμβεί αν το περιεχόμενο εκτεθεί για τον κόσμο να δει; Οικουμενική και άκρως ενδιαφέρουσα ερώτηση που κατά πάσα πιθανότητα είναι και ο λόγος που ο σκηνοθέτης αποφάσισε να αναλάβει την ελληνική διασκευή του.
Με τη βοήθεια του Τζενοβέζε, ο Αθερίδης φτιάχνει μια κεφάτη και άκρως επίκαιρη κωμωδία που εισέρχεται σε επικίνδυνα χωράφια όταν το χιούμορ συναντά τη λύπη ακόμη και την τραγικότητα. Οι -γεμάτοι σπιρτάδα- διάλογοι χτίζουν την αγωνία, αφού μετά από κάθε μήνυμα ή τηλέφωνο που ακολουθεί, οι φίλοι γίνονται ακόμα πιο άγνωστοι μεταξύ τους. Η εκτέλεση του σεναρίου είναι πειστική χάρη στην αυθεντικότητα των ερμηνειών του άκρως επιτυχημένου καστ. Και το όλο εγχείρημα ανοίγει ένα ασυμμάζευτο κουτί της Πανδώρας, που είναι αναπάντεχο κι απόλυτα κατανοητό ταυτόχρονα.
Το έργο εξελίσσεται σχεδόν εξ ολόκληρου γύρω από ένα βραδινό δείπνο μεταξύ επτά φίλων. Πάνω στη συζήτηση για τα προβλήματα της καθημερινότητας, θα καταλήξουν σε ένα παιχνίδι-πρόκληση: Θα πρέπει όλοι να βάλουν τα κινητά τους στο τραπέζι και να μοιραστούν με όλους τα μηνύματα και τα τηλεφωνήματα που θα δεχτούν κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Σε έναν κόσμο που τα κινητά τηλέφωνα είναι οι φύλακες των πιο ιδιωτικών σκέψεων μας, τι θα συμβεί αν το περιεχόμενο εκτεθεί για τον κόσμο να δει; Οικουμενική και άκρως ενδιαφέρουσα ερώτηση που κατά πάσα πιθανότητα είναι και ο λόγος που ο σκηνοθέτης αποφάσισε να αναλάβει την ελληνική διασκευή του.
Με τη βοήθεια του Τζενοβέζε, ο Αθερίδης φτιάχνει μια κεφάτη και άκρως επίκαιρη κωμωδία που εισέρχεται σε επικίνδυνα χωράφια όταν το χιούμορ συναντά τη λύπη ακόμη και την τραγικότητα. Οι -γεμάτοι σπιρτάδα- διάλογοι χτίζουν την αγωνία, αφού μετά από κάθε μήνυμα ή τηλέφωνο που ακολουθεί, οι φίλοι γίνονται ακόμα πιο άγνωστοι μεταξύ τους. Η εκτέλεση του σεναρίου είναι πειστική χάρη στην αυθεντικότητα των ερμηνειών του άκρως επιτυχημένου καστ. Και το όλο εγχείρημα ανοίγει ένα ασυμμάζευτο κουτί της Πανδώρας, που είναι αναπάντεχο κι απόλυτα κατανοητό ταυτόχρονα.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου